> KNIHY > Učebnice > Společenské a humanitní vědy > Reklama, Marketing > Marketing - Základy marketingu

Marketing - Základy marketingu

Marek Moudrý
Skladem
230 Kč
209,09 Kč bez DPH
ISBN:
978-80-7402-002-5
EAN:
9788074020025

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.

Autor Moudrý, Marek
Druh Kniha
Jazyk CZE
Počet stran 160
Rok vydání 200810
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací