> KNIHY > Učebnice > Společenské a humanitní vědy > Reklama, Marketing > Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace

Jana Přikrylová, Hana Jahodová
Skladem
365 Kč
331,82 Kč bez DPH
ISBN:
978-80-247-3622-8
EAN:
9788024736228
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Autor Jahodová, Hana
Autor Přikrylová, Jana
Druh Kniha
Jazyk Česky
Počet stran 320
Rok vydání 2010
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací