položek
s DPH
  • Zobrazit

Moderní marketingová komunikace

čeština Jazyk
0109436Kód:
9788024736228EAN:
978-80-247-3622-8ISBN:

GRADA

Výrobce:
Ihned odesíláme
419  / ksBěžně s DPH:
356  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 63  / ks (15,0%)
Množství:
ks Hlídat zboží na pokles ceny
Moderní marketingová komunikace

Popis: Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel PARZLICH s.r.o., nám Míru 1217, 768 24 Hulín, IČ 29233275, zapsána v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně  oddíl C, vložka 67364.
Facebook knihy.cz Instagram knihy.czPartnerské weby:  www.nwt.cz  l   www.nwtsolar.cz  l   www.emea.cz  l   www.parzlich.cz  l   cloud.nwt.cz 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



JavaScript musí být povolen