Zprostředkované učení

Zboží se již neprodává
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
ISBN:
978-80-7367-585-1
EAN:
9788073675851
Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení.
Autor Málková, Gabriela
Druh Kniha
Jazyk Česky
Počet stran 120
Rok vydání 2009
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací