Ekonomie prestiže
Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi "hru", která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež ...
260 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 8.12.
- ISBN:
- 978-80-7294-492-7
- EAN:
- 9788072944927
- Náš kód:
- 24987
Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi "hru", která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež vzbuzují u kritiků i nominovaných. Autor sleduje statistické údaje o růstu publikovaných knih i o vzniku nových cen. Český překlad bude doplněn studií reflektující české literární ceny a jejich historii. Časopis New York Magazine vyhlásil publikaci J. F. Englishe nejlepší akademickou knihou roku 2005.
| Autor | James F. English |
|---|---|
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 300 |
| V prodeji od | 2012-06 |
| Rok vydání | 2012 |
| Pořadí vydání | 1 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |