Firmy, které se rozhodly být skvělé
Zajímavá cena
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného ...
- ISBN:
- 978-80-271-3026-9
- EAN:
- 9788027130269
- Náš kód:
- 82941
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.
| Autor | Jim Collins |
|---|---|
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 304 |
| V prodeji od | 2021-05 |
| Rok vydání | 2021 |
| Pořadí vydání | 1 |
| Vazba | pevná |
| Druh | Kniha |