Franchising

Vydavatelství
Wolters Kluwer
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím ...
302 Kč
Skladem 2 ks, expedice zítra
ISBN:
978-80-7552-661-8
EAN:
9788075526618
Náš kód:
36230
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.     
Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.
Autor Jiří Ctibor
Edice Právo prakticky
Jazyk Česky
V prodeji od 2017-10
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha