Jak na reklamu
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň ...
185 Kč
Skladem 2 ks, expedice 20.5.
- ISBN:
- 978-80-7402-115-2
- EAN:
- 9788074021152
- Náš kód:
- 21628
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Autor | Jan Pospíšil |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 144 |
V prodeji od | 2012-02 |
Rok vydání | 2012 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |