Jak na reklamu

Vydavatelství
Computer Media
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň ...
185 Kč
Skladem 2 ks, expedice 20.5.
ISBN:
978-80-7402-115-2
EAN:
9788074021152
Náš kód:
21628
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Autor Jan Pospíšil
Jazyk Česky
Počet stran 144
V prodeji od 2012-02
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha