Jak se budují značky
Zajímavá cena
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.; Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.; Levnější je zákazníka si udržet nežli jej ...
322 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
- ISBN:
- 978-80-7390-618-4
- EAN:
- 9788073906184
- Náš kód:
- 80846
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů:
- Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.
- Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.
- Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat.
- Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků.
- S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning).
- Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný.
- Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody.
- Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí.
- 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
| Jazyk | Česky |
|---|---|
| Počet stran | 232 |
| Rok vydání | 2018 |
| Vazba | pevná |
| Druh | Kniha |