Jak se budují značky

Zajímavá cena
Vydavatelství
OMEGA
Druh
Kniha
Vazba
pevná
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.; Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.; Levnější je zákazníka si udržet nežli jej ...
322 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
ISBN:
978-80-7390-618-4
EAN:
9788073906184
Náš kód:
80846

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů:

  • Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol.
  • Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky.
  • Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat.
  • Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků.
  • S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning).
  • Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný.
  • Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody.
  • Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí.
  • 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
Jazyk Česky
Počet stran 232
Rok vydání 2018
Vazba pevná
Druh Kniha