Kvalita (ve) vzdělávání

Skladem 5+ ks
588 Kč
Běžná cena 838 Kč
Ušetříte 250 Kč (30 %)

Důvody proč číst s námi?

Jsme knihomolové (60 tis. knih)

Ušetříme vaše peněženky (slevy až 85 %)

Nemáme knihy daleko (13 odběrných míst)

Dodáváme až do obýváku (zdarma nad 1200 Kč)

Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Oproti stávajícím přístupům důsledněji realizuje obrat k obsahové dimenzi učebních procesů, jejichž poznání je základem didaktiky. Didaktika řeší otázku, jak účinně vyučovat a učit se tomu, co je kulturně hodnotné a osobně smysluplné. Odtud vyplývá důraz na vzdělávací obsah, který však není chápán jako statický soubor pamětních položek, ale jako celkový vzdělávací potenciál oborů, s nimiž se žáci ve výuce setkávají. Programově je kniha vřazena pod zastřešující slogan kvalita (ve) vzdělávání. Kvalita je zde chápána dynamicky - s ohledem na to, jak učitel připravuje, realizuje a vyhodnocuje výuku. Ohled na kvalitu - jakožto rozlišování mezi profesionálně lepším a profesionálně horším postupem - je provázen zvažováním a zdůvodňováním alternativ. S cílem nabídnout učitelům jakožto reflektivním praktikům metodický postup umožňující zlepšovat výuku na základě její reflexe je v knize představena metodika rozvíjející hospitace a metodiky AAA (anotování, analyzování a alterování výukových situací). Princip této metodiky je ilustrován na desítce didaktických kazuistik zpracovaných za různé obory školního vzdělávání s cílem nad-oborového zobecnění. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení.

Autor Janík Tomáš
Druh Kniha
Jazyk Česky
Počet stran 434
Rok vydání 2016
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-210-6349-5
EAN 9788021063495
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací