> Učebnice > Společenské a humanitní vědy > Reklama, Marketing > Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Skladem 5+ ks
311 Kč
Běžná cena 349 Kč
Ušetříte 38 Kč (11 %)

Důvody proč číst s námi?

Jsme knihomolové (60 tis. knih)

Ušetříme vaše peněženky (slevy až 85 %)

Nemáme knihy daleko (13 odběrných míst)

Dodáváme až do obýváku (zdarma nad 1200 Kč)

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.

Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Autor Vaštíková Miroslava
Druh Kniha
Edice Manažer
Jazyk Česky
Počet stran 272
Rok vydání 2014
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-247-5037-8
EAN 9788024750378
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací