Marketing Základy marketingu učebnice učitele
- ISBN:
- 978-80-7402-361-3
- EAN:
- 9788074023613
- Náš kód:
- 46189
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
| Autor | Marek Moudrý |
|---|---|
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 112 |
| V prodeji od | 2018-09 |
| Rok vydání | 2018 |
| Pořadí vydání | 4 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |