U objednávky vytvořené dnes již nemůžeme zaručit dodání do Vánoc, děláme však maximum, aby byla doručená co nejdříve. Děkujeme za pochopení.
🎄  Informace k doručení do Vánoc.

Nekomplikujte to!

Vydavatelství
Management Press
Druh
Kniha
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného ...
358 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
ISBN:
978-80-7261-451-6
EAN:
9788072614516
Náš kód:
4915
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli. Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.
Jazyk Česky
Počet stran 280
Rok vydání 2016
Druh Kniha