O vkusu, světle a barvách

Vydavatelství
Edice Baťa
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Podle baťovské filozofie si zákazník zaslouží vždy to nejlepší, ať už v podobě kvalitního zboží nebo služby, s níž je mu jakékoliv zboží nabízeno. Kvalita však nespočívá pouze ve funkčnosti či hodnotě produktu, ale je silně ovlivněna také celkovým estetickým dojmem, který celý prodejní proces ...
156 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 8.12.
ISBN:
9788090920811
EAN:
9788090920811
Náš kód:
174307
Podle baťovské filozofie si zákazník zaslouží vždy to nejlepší, ať už v podobě
kvalitního zboží nebo služby, s níž je mu jakékoliv zboží nabízeno. Kvalita však
nespočívá pouze ve funkčnosti či hodnotě produktu, ale je silně ovlivněna
také celkovým estetickým dojmem, který celý prodejní proces doprovází.
Prostředí, ve kterém člověk žije, pracuje, nakupuje a tráví svůj čas, výrazně
ovlivňuje jeho vnímání sebe sama i okolního světa. Má zásadní dopad na vše,
co v něm vzniká. Tomáš Baťa si tuto skutečnost plně uvědomoval, a proto
věnoval mimořádnou pozornost estetice prodejen, reklamních textů, plakátů
i inzerce. Všechny tyto formy komunikace se zákazníkem hrály klíčovou roli
při budování vztahu – a rozhodovaly o tom, zda si zákazník firmy všimne
a zda si ji zapamatuje.
Propagační oddělení firmy Baťa tak sehrávalo zcela zásadní roli. Vedle tvorby
reklamních materiálů v rámci něj vznikalo také množství interních návodů, jak
reklamu provádět efektivně, funkčně a esteticky. Mezi tyto materiály patří
i brožura Viléma Veselého, dlouholetého pracovníka propagačního oddělení,
která byla poprvé publikována v roce 1939. Tento stručný, ale cenný návod
se věnuje estetickému vnímání světel a barev.
Publikace „O vkusu, světlech a barvách“ patří do edice reprintovaných dobových
dokumentů firmy Baťa, které pravidelně vydává Nadace Tomáše Bati.
Autor Vilém Veselý
Jazyk Česky
Počet stran 75
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha