Psychologie trhu a chování spotřebitele
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a ...
514 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
- ISBN:
- 9788076766389
- EAN:
- 9788076766389
- Náš kód:
- 120532
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
| Autor | Karel Chadt |
|---|---|
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 232 |
| V prodeji od | 2023-02 |
| Rok vydání | 2023 |
| Pořadí vydání | 1 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |