Strategický marketing

Vydavatelství
GRADA
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům ...
517 Kč
Skladem 5+ ks, expedice dnes
ISBN:
9788027137220
EAN:
9788027137220
Náš kód:
132779
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Autor Petr Janeček
Edice Expert
Jazyk Česky
Počet stran 432
V prodeji od 2023-11
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 3
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha