Strategický marketing
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům ...
521 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
- ISBN:
- 9788027137220
- EAN:
- 9788027137220
- Náš kód:
- 132779
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
| Autor | Petr Janeček |
|---|---|
| Edice | Expert |
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 432 |
| V prodeji od | 2023-11 |
| Rok vydání | 2023 |
| Pořadí vydání | 3 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |