Strategický marketing

Zboží se již neprodává
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý.

Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.

Druh Kniha
Jazyk Česky
Počet stran 110
Rok vydání 2013
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-905247-7-4
EAN 9788090524774
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací