U objednávky vytvořené dnes již nemůžeme zaručit dodání do Vánoc, děláme však maximum, aby byla doručená co nejdříve. Děkujeme za pochopení.
🎄  Informace k doručení do Vánoc.

Úvod do teorie masové komunikace

Vydavatelství
Portál
Druh
Kniha
Vazba
pevná
679 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
ISBN:
978-80-7367-574-5
EAN:
9788073675745
Náš kód:
25942
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Jazyk Česky
Počet stran 640
Rok vydání 2009
Vazba pevná
Druh Kniha