Úvod do teorie masové komunikace
679 Kč
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
- ISBN:
- 978-80-7367-574-5
- EAN:
- 9788073675745
- Náš kód:
- 25942
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
| Jazyk | Česky |
|---|---|
| Počet stran | 640 |
| Rok vydání | 2009 |
| Vazba | pevná |
| Druh | Kniha |