Wellbeing ve škole, škola v pohodě
Wellbeing je vnímán jako nový koncept péče o sebe, svůj život, zdraví, ale i okolní komunitu. Měl by zahrnovat vše, co přispívá k ideální vnímané kvalitě života. Koncept přebírá i nově revidovaný Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Wellbeing přichází do škol jako všeobecná pohoda ...
334 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 8.12.
- ISBN:
- 9788026223283
- EAN:
- 9788026223283
- Náš kód:
- 170510
Wellbeing je vnímán jako nový koncept péče o sebe, svůj život, zdraví, ale i okolní komunitu. Měl by zahrnovat vše, co přispívá k ideální vnímané kvalitě života. Koncept přebírá i nově revidovaný Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Wellbeing přichází do škol jako všeobecná pohoda jedince i společenství každé třídy a celé školní komunity. Jak mu ale porozumí učitelé a žáci? Jak s ním budou pracovat?
Wellbeing má být součástí života školy jako stav každodenní atmosféry, dlouhodobého klimatu, ale i jako učivo v rámci výchovně vzdělávacího procesu, které bude prolínat ve formě průřezového tématu mnoha vzdělávacími oblastmi a přispěje k naplňování klíčových kompetencí žáků.
Monografie rozebírá aspekty wellbeingu ve školním prostředí a nabízí velké množství praktických rad, aplikací do vyučování a námětů pro práci se třídou. Může být inspirací pro školy při zpracovávání nových školních vzdělávacích programů po tzv. velkých revizích, ale i pro konkrétní učitele, kteří hledají inspiraci či zpracované metodiky, jak předložit téma wellbeingu ve výchovně-vzdělávacím procesu i konkrétní výuce žákům.
Wellbeing má být součástí života školy jako stav každodenní atmosféry, dlouhodobého klimatu, ale i jako učivo v rámci výchovně vzdělávacího procesu, které bude prolínat ve formě průřezového tématu mnoha vzdělávacími oblastmi a přispěje k naplňování klíčových kompetencí žáků.
Monografie rozebírá aspekty wellbeingu ve školním prostředí a nabízí velké množství praktických rad, aplikací do vyučování a námětů pro práci se třídou. Může být inspirací pro školy při zpracovávání nových školních vzdělávacích programů po tzv. velkých revizích, ale i pro konkrétní učitele, kteří hledají inspiraci či zpracované metodiky, jak předložit téma wellbeingu ve výchovně-vzdělávacím procesu i konkrétní výuce žákům.
| Autor | Jaroslava Ševčíková |
|---|---|
| Jazyk | Česky |
| Počet stran | 224 |
| V prodeji od | 2025-05 |
| Rok vydání | 2025 |
| Pořadí vydání | 1 |
| Vazba | brožovaná bez přebalu |
| Druh | Kniha |