Zprostředkované učení

Skladem 1 ks
198 Kč
Běžná cena 225 Kč
Ušetříte 27 Kč (12 %)

Důvody proč číst s námi?

Jsme knihomolové (60 tis. knih)

Ušetříme vaše peněženky (slevy až 85 %)

Nemáme knihy daleko (13 odběrných míst)

Dodáváme až do obýváku (zdarma nad 1200 Kč)

Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení.
Autor Málková Gabriela
Druh Kniha
Jazyk Česky
Počet stran 120
Rok vydání 2009
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-7367-585-1
EAN 9788073675851
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací